Thursday, August 19, 2010

Väljamõeldis?

Täna süüdistati mind selles, et kirjutan oma blogisse väljamõeldisi... Süüdistus on isenesest jabur, kõik mu tsitaadid on elust enesest, lood mida ma jutustan on tõepoolest toimunud, loomulikult kirjeldan ma neid läbi oma subjektiivse nägemuse.

Mis puudutab tsitaate, siis ilmselgelt on suur osa neist nali ja pulli tegemine, keegi ei mõtle ju ometi, et mul on selline kõrvakuulmine, et kuulen 600m kaugusele ja läbi mitme seina või tahan habet ajada selle masinaga, millega M oma skandinaavia piirkonda raseerib. Või üks täiemõistuslik isa oma tütre digiboxi paigalduse eest mulle annab. Ma ei hakka ju ometi kirjutama nende tsitaatide ette, ettevaatust nali, eeldan, et selle blogi lugejal on piisavalt kõrge IQ tase (või siis ei ole?), et ise otsustada, mis on tõsiselt mõeldud ja mis naljaga öeldud.

Jätkan endiselt kirjutamist, vaatamata negatiivsele tagasisidele ja loodan, et inimesed reaalselt ei solvu.

No comments:

Post a Comment