Monday, August 16, 2010

El lubricante

V: "Tead mis?"
A: "Mis?"
V: "Alates sellest kui ma VT-sse kolisin on mu voodis peaegu iga öö maganud erinev tüdruk, ainukene negatiivne asi selle juures on see, et ma ise olen maganud mujal."

Kolisin siis lõpuks kaua oodatud uude kohta, mis on mõningate inimeste hinnangul NII KODU. Tuleb tunnistada, et ma pean selle emotsioonilise karjatusega ühinema, vaatamata sellele, et näen praktilisi puudusi selle korteri juures ja tunnen veidi talvise olukorra pärast muret, valdab mind seal hea tunne.

Koht: VT
Aeg: 13.08.10-15.08.10
Seltskond: K.A.H.V.
Laiendatud seltskond: K.M.M.K.O.O.V.E.H.R.L
Sündmus: Kolimine
Laiendatud sündmus: Arulage läbu

Kui Vello võtmetega VTsse jõudis, olid teised juba kohale jõudnud... Igatahes sai algust tehtud küürimisega, sest korter oli kõike muud kui korras. Kui mööbeldamine ja koristamine juba jalust nõrgaks võttis, siis avati esimesed veinid ja õlled, millele järgnesid järgmised. Mingil hetkel seltskond lõhenes, osa suundus linna ja teine osa jäi koju plärama.

Kui Vello purjus peaga linna jõudis, oli veinipudel juba toomel lahti korgitud. Siinkohal pole mõtet rääkida detailidest, sest need on nii kui nii hägused. Mingil hetkel otsustasid H ja V murul tähti vaadata, kuid sipelgate ootamatu sekkumise tõttu, katkestasid nad selle tegevuse kiiresti. Aga selle eest tegida nad teoks ühe pikalt planeeritud sündmuse, nimelt käisid nad restoran Kaseke katusel.

Kui Vello peavaluga ärgata jõudis, oli tankla juba lahti tehtud. Samal ajal kui H ja K koristasid, võtsid M, A, O ja V viina ning ajasid lolli juttu... Iga šovinisti märg unelm oli reaalsuseks saanud.... Edasised sündmused ei kannata trükimusta...

Kui Vello sassiga lõpule jõudis, oli M ja A juba uue ringi tellinud. Toimus palju sündmuste kokkuvõtmist ja edasi läks uute sündmuste korraldamiseks. Lõpetuseks tsitaat krooksust...

A: "Kõik vaatavad kahte ja poolt meest."
V: "Mis? Sa tahad öelda, et kaks ja pool meest on parem kui mina??!!"

2 comments:

  1. Minu meelest oli kõige olulisem see et selgeks saime kuidas nimetatakse võlli ja ava mõõtude erinevust olukorras, kui võll on suurem, kui ava...

    ReplyDelete
  2. See oli ilmselgelt üks tähtsamaid sündmusi terve nv jooksul.

    ReplyDelete