Wednesday, August 18, 2010

Digiboxi paigaldus

Vi: "Kas sa oled veel siin kui ma tagasi tulen?"
V: "Ilmselt mitte."
Vi: "Jumal tänatud!"
V: "Näed ei armasta mind enam."
H: "Eks tal käib see vahelduva eduga."

K: "Vello sa ikka veel siin, sa ei ole normaalne!"
V: "Olen ma seda kunagi väitnud?"
K: "Ei! Viska viis!"

Eile käisin endise parima sõbranna isa palvel tema juures digiboxi paigaldamas. Tahtis minuga  õlut rüüpama hakata, seisin survele vastu, sest plaanisin oma õllejoomist piirata. Aga kolm oli kohtu seadus... Kui mees kolmandat korda küsis, et kas nüüd tahad õlut, siis lihtsalt pidin ümber mõtlema... Ühest õllest sai kaks ja nii see asi kulgeski... Juttu jätkus kauaks ja soolakurki kah.

Vi:"Kas mul isa sulle raha kah andis?"
V: "Ei lubas ühe oma tütre mulle anda... Valisin K!"

No comments:

Post a Comment