Monday, November 15, 2010

tervishoid

TTA: "Oi kui tugev sa oled!"

A: "K rääkis msnis, et sa pead talle vastu minema!"
V: "Mina? Miks sa talle vastu ei lähe?"
A: "No sina oled ju tema BF!"
V: "WTF???"

Käisin täna sunniviisiliselt tervise kontrollis ja sain teada, et olen hästi terve ja tugev ja prille ei vaja. Tunne oli küll peale koormavat nädalvaehtust selline, et olen katkine. Ilmselt ehe näide sellest, kuidas enesetunne ja füüsilised nätajad ei pruugi alati olla positiivses korrelatsioonis.

Igatahes nädalavahetus sai veedetud uhkes üksinduses, esialgne imelik tühja korteri kõledus asendus hiljem meeldiva rahuga. Tegelesin oma asjadega ja olin iseenda peremees, vahelduseks oli see päris hea. Reede õhtu trajektooril zav-krooks-nott lõppes muidugi alles laupäeva hommikul kell 6. Igatahes pühapäev oli suhteliselt suur eneseanalüüsi päev, liiga palju vaba aega ilmselgelt. Tulemusi ma seekord kirjutama ei hakka, sest neid on suhteliselt raske adekvaatselt sõnastada ja võibolla ei peaks need ka nii avalikud olema. Avastan enda juures üha enam spontaannsust ja teatud kaootilisust... Teatud kogustes on see ilmselt positiivne, aga ei ole kerge elada projektipõhist elu...

No comments:

Post a Comment