Friday, September 17, 2010

Stress ja alkohol

SM1: "Lähen ära koju"
SM2: "Kodu on eelviimane koht kuhu minnakse."
SM1: "Mis see viimane siis on?"
SM2: "Surnuaed!"

Ilmselt on halb mõte alkot tarvitama minna, kui oled saanud parasjagu selliseid uudiseid, mis meele väga mustaks teevad, sest siis hakkavad purjus pea mõjul kõik asjad hoopis rohkem ärritama.

1. Ärritaja oli mingi mees zavoodis, kes lauajalgpalli tagus juba tema tekitas sellise tunde, et tahaks teda taguda samamoodi nagu ta seda jalkat tagus.
2. Üks pooltuttav tsikk, kes oli ennast karjuvaks joonud.
3. H tehtud nali(?), mis ei tundunud väga naljakas, erinevatel põhjustel, mida siinkohas välja tooma ei hakka.
4. Mingi tüüp kes hakkas minuga norima, kui ma suitsu tegin... õnneks loobus poole pealt.
5. Mingi tüüp, kes mu tooli ära varastas, kui ma suitsetamas käisin.

Tulemus oli see, et ma muutusin selliseks meheks, kes ma tavaliselt ei ole... Vähemalt mitte viimasel ajal... Õnneks jätkus enesekontrolli ja ma ei allunud päris kõigile provokatsioonidele, mis sellel õhtul esile kerkisid.

Oluline on see, et mina ja H jõudsime ilusti tervelt koju ja tülli kah ei läinud, loodetavasti jõudis ilusti koju ka R.

No comments:

Post a Comment