Friday, September 24, 2010

õlu contra õlu contra zav krooks contra õlu

V: "Ära mine nädalavahetusel ära!"
H: "Mis ma teen siin?"
V: "No ma ei tea, teeme midagi."
H: "Ise sa ütlesid, et inimesed peavad sinust puhkama!"
V: "Auts tuli ära... sa ei teinud seda praegu."
H: "Muidugi tegin, ma olen ju naine."

No mis siis toimus? Kapsarullid loputas alla punane vein... Nagu loputuskastist jooksev vesi viib alla fekaalid... Oih vale metafoor... Ilmselt piisavalt vale, et sellega ära teenida juuste pesu vahenditega, mis on parasjagu käepärast... Tegelikult olid need kapsarullid nii head, et oleks parema meelega punase veini nendega alla loputanud. Aga see oleks olnud nii ebatraditsiooniline, et minusuguse mõttemalliga mees, ei oleks saanud selliseid vulgaarsusi endale lubada.

Contra oli pervert ja ropendas nagu tavaliselt... ja endiselt naljakas, ilmselgelt üks parimaid stand up tüüpe eestis ja ta sobis krooksu nagu valatult... Sain järjekordselt teada, et mitu meest armastavad mind ja ma olen lahe... Veel kohtusin mingi kahe imeliku jorsiga, kes olid just ükteisega ila pannud, lubasid mu ära sebida... õhkkond kippus ikka kohati väga homoerootiliseks... Andsin neile rahulikult ja viisakalt teada, et see ei saa neile kuidagi hästi lõppeda, mille peale nad arvasid samuti, et ma olen ilgelt lahe mees... Krt kui ma saaks seda külge poogitud lahedust kuidagi rahaks vahetada, siis ma oleks ilmselt väga rikas mees...

Siis sain veel teada fakti, et mees kes tõmbab Leeki, on automaatselt kuidagi lahedam, sellest jaurasid mulle mingid tsikid pikalt zavi ees, peale seda kui nad olid mult suitsu nuianud... uskusin neid, sest ma olin suitsu neile juba välja jaganud... seega minu kiitmiseks puudus otsene vajadus.

Üldjoontes oli õhtu täiega funn, tundsin ennast hästi... ja mitte selle pärast, et mu ego upitati, vaid seepärast, et contra tegi head kildu... seepärast, et õlu voolas ojadena... seepärast, et seltskond oli hea ja eelkõige seepärast, et mu kõht oli täidetud, hoole ja armastusega tehtud, kapsarullidega.

Lõpetuseks veel väike vestlus tänasest...

K(MT): "Nii?"
V: "Üks õunamahl jaa... porgandi pirukas... krt tundub, et arvele."
K(MT): "Palju naisi keda üleval pidada?"
V: "Jah!"
K(MT): "Siin toimuva järgi tundub, et naised peavad sind üleval."
V: "Eks see on kuidas kunagi, mõni peab mulle maksma selle eest, et ma temaga aega veedan ja mõnele pean mina selle eest maksma. Ehk siis kõik on tasakaalus. Selline on elu."

No comments:

Post a Comment