Tuesday, September 14, 2010

Õhtu linnas

H: "Ma kallaks sulle selle vee praegu pähe."
V: "No kalla siis..."
H: "Sa oled esimene mees kellele ma vee olen pähe kallanud!"
V: "Ma olen väga õnnelik, et sain olla su esimene... Tee võikut nüüd!"
H: "Ei tee, ma olen solvunud!"
V: "Anna andeks. Tee võikut nüüd!"
H: "Sa oled kõige tropim mees, keda ma tean."
V: "Ma tean seda..."
H: "Sa ajad mind nii närvi."
V: "Aga sa ju tead, et tegelikult olen ma hea... Tee võikut nüüd!"
H: "Ma ei saa ju, kui sa mind kallistad."
V: "Ah pohhui see võiku... tegelt... Tee võikut nüüd!"

Läksime eile spontaanselt linna... Kõigepealt istusime ühes, strateegiliselt tähtsas kohas asuvas, korteris. Siis läksime võtsime krooksust õlled, et minna zavoodi... no veetsime seal aega ja tutvusime mingi ajakirjandustudengiga, kes ilmselt tahtis väga tutavaks saada meie lauas oleva naiste seltskonnaga... Ajasime talle kogu laudkonnaga paska, nii et mul isegi hakkas vaesest tüübist natuke kahju.

Tegime krooksus veel tee õlled, aga kogemata jõime need ära... siis tegime uued ja saatsime baarmani ära koju... Üle toome jalutades käisime M-iga kuskil kangi all, kus M sai oma kossi külge haisva aksessuaari.

Ah jaa veel... Kujutage ette, minu juures oli viis naist mullivannis... Kujutage veel... siis ma purustan selle karmi reaalsusega... Kui te kujutasite ette, et see on nagu californication siis ei, see on fucking Sex and the city.

No comments:

Post a Comment