Monday, September 13, 2010

1. päev tööl

I: "Tead seda, et homme kasutaatakse rebasenädala raames su tööarvutit?"
V: "Esimest korda kuulen, just jõudsin ju tööle alles."
I: "Kuidas nii, see on ju vana jutt juba?"
V: "Võibolla on asi selles, et olen alles 1 tund tööl olnud ja tulin puhkuselt."

Olen esimest päeva tööl... Pea valutab meeletult ja üldse on kuidagi saast olla. Võimalik, et tööstress. Arutasin täna ülemusega seda, et kui oma elu kinni maksma ei peaks, siis ma siin ei töötaks kah.

Igatahes tööpäev algas tööarvutile neti sebimisega... Lubasin endale ka ühe suure kohvi ja siis tegin tunnitabeli ära ja avastasin, et ma ei teeni sittagi... Läksin kohe CV keskusesse, kust järjekordselt ei leidnud endale sobivat pakkumist.

Ehk siis finantsolukorda saab parandada kahel viisil, teenida rohkem või kulutada vähem. Mõtlesin jälle suitsetamisest loobumise peale, sellega võidaks 1200-1400kr. kuus. Endiselt otsin muidugi lisaraha teenimisvõimalusi... Eh saast värk ma ütlen...

Aga üleüldsegi tahan ära koju!

1 comment: