Wednesday, October 27, 2010

Sotsiaalsed oskused

AA: "Elus ongi kõige tähtsam leida naine, kellega sellistest asjadest rääkida. Seks on asi mille pärast minnakse kokku, see ei ole kunagi asi mille pärast minnakse lahku, lahku minnakse seepärast, et ei ole enam teineteisele midagi öelda."

Eile rääkisime K-ga sellest, et ma olen teatud mõttes sotsiaalne kameelion ja kui kasulik see on, täna vestlesin samal teemal AA-ga. Rääkisime samuti antud funktsiooni kasulikkusest ja sellest kuidas sellised inimesed on elus edukamad. Samuti ka sellest, et sotsiaalsed oskused ja ausus, ei ole omavahel tugevas korrelatsioonis, kui ongi siis pigem negatiivses. Tutvustasin talle manipulatsiooni kuldreeglit. "Leia see mis inimesel puudu on ja paku talle seda ning ta on valmis andma sulle kõike, mida sa tahad." Talle see eriti ei meeldinud. Aga see ongi ju edu valem, kui sa võtad ära moraali eetika ja aususe ning sul on head sotsiaalsed oskused, siis ongi edukus kindlustatud. Muidugi juhul, kui inimene oskab neid omadusi vajalikul hetkel teeselda.

Aga eilne päev oli üldjoontes saast... närvid olid nii pingul nagu kitarri keeled ja füüsis oli väsinud nagu oleks jooksnud Maratoni lahingu võidust teatama. Kogu selle tulemuseks oli suhteliselt pahur mina. Täna pean kiirelt ettekande valmis tegema, aga mingil põhjusel kirjutan hoopis seda posti siin. Eile tegin veel midagi, milles ma eriti tugev pole... miski mis on olnud alati üks mu proovikivi... Ma vabandasin tõsiselt ja otse südamest, see ehmatas isegi mind ennast.

Tule õhtul tänavale,
ootan bellamor on hambus,
töllerdame vähekene,
kurgus bellamori kangus.
Tule õhtul tänavale,
ootan bellamor on hambus,

töllerdame vähekene,
kurgus bellamori kangus.

Kunagi sa äkki tuled,
naiseks mulle,
silmad sulen.
Arm on bellamori vines,
oled praegu oivaline.


1 comment:

  1. ka.meeleon <6: -i, -i> zool (sisalik). ▪ Muudab oma seisukohti nagu kameeleon värvi

    Mu kursavend kutsub mind miskipärast kristjaniks.

    ReplyDelete