Sunday, October 17, 2010

3. päev

Nagu ma kirjutasin, olen vastu võtnud otsuse jätta suitsetamine maha... Läheb see mul siiski läbi mõningate libastuste, võibolla see ongi parem, sest tänane on tõsine proovikivi ja mida raskemalt see kulgeb, seda väärtuslikum on võit. Just elasin üle 1h mõttetut passimist kohas, kus ma saaks iga kell suitsetada... vaatasin kuidas mu töökaaslased seda ka tegid, isegi eilne hommikupoolik koos suitsetajaga, ei tundunud nii raske kui see...

H ütles eile, et kui ma nädal aega pole suitsu teinud, jätab ta pühapäevasuitsetamise maha, K seda ohvrit küll väga ei väärtustanud, mina aga küll, sest tunnen ennast... Kerges veinivines tahaks ma ilmselt koos H-ga pühapäevasuitsetaja olla, aga minusuguse sõltlase jaoks lõppeks see seal, kus mu pühapäevasuitsetamine alati on lõppenud.

3 comments:

  1. Ma arvan, et te kolm võiks abielluda, sis saaksingi mina mardiga rohkem zavoodis käia ja üldse oleks elu ilusam, sest ma ei käiks kogu aeg naiste peale karjumas et korter koristamata on.

    ReplyDelete
  2. Sest kahjuks ainus asi, mida sina teha tahad, on Mardiga Zavis käia.

    ReplyDelete