Monday, July 12, 2010

Töö! Töö! Töö!

H(mitte see tavaline H vaid üks teine, äärmiselt sarnaste parameetritega): "Jälle sa oled tööl!?"
V: "Olen jah. Mis teha kui kolm töökohta korraga on."
H: "Mida sa siis teed?"
V: "Olen turvamees/bussijuht/majandusjuhataja."
H: "Hahahahaha!"
V: "Vähemalt saan ma mitmekordselt enda ülemus olla."
H: "Hahahahahaha! Kas sul isiklikku elu kah üldse on?"
V: "Ei, aga see ei tekita probleeme, sest vaikus isiklikus elus ja aktiivsus tööelus juhtusid seekord korraga."

No igatahes mõtlesin, et blogin täna tööl olles mõnuga, aga võta näpust... Niipalju erinevaid asju on teha, et ei jõuagi pikalt oma nädalavahetust kirjeldada.

Igatahes pühapäeval otsustasin mitte tööd teha ja toast väljuda, enne muidugi remontisin veel ühe arvuti ära, et saaks raha taskus välja minna...

No sõitsin siis ujuma, olles kaine autojuht. avastasin, et Range Roveriga sõites tunnen, et see oleks nagu minule mõeldud, selline meelidvalt kandiline... Isegi see ei häirinud, et kõrval olev sõber koguaeg mingit sülti makist lasi ja ühte lugu korduvalt ning aknad ikka all, et kõik kuuleks kui kõvad mehed me oleme... Teatud mõttes see isegi nakatas... Tundsin kuidas lämbe tuul mu habetund nägu silitas ning otsaeest tilkuvad higipiisad mööda mu peegelklaasidega prille alla voolasid... Kõigest oli kuidagi ükskõik ja ma tundsin ennast üllatavalt hästi....

Õhtul otsisime kohta kust jalka finaali vaadata... jäime sellega veidi hiljaks sest kõik kohad olid juba rahvast täis, lõpuks jälgisime seda Ristiisa välikohvikust läbi akna... kvaliteet oli jama, aga tühi kõht ja vajadus külma õlle järele olid tegelikult primaarsed soovid, seega polnud asi üldse hull.

Nägin eile kaks korda ühte ja sama, mulle tundmatud, naist. Jäi meelde seepärast, et oli riietatud üleni valgesse, ning oli ise kah suhteliselt valge ning blond ja huuled olid värvitud säravpunaseks... Nagu oleks Sin City korraks reaalsust riivanud, selline kontrast... selline huvitav detail...

Ah krt töö kutsub...

No comments:

Post a Comment