Wednesday, July 28, 2010

I: "Ma mõtlesin, et sa oled V uus pruut."
E: "Ei või siis või? Mis on siis?"
I: "Ei no midagi ei ole, kade olen lihtsalt."

Nüri päev on olnud, tööd on küll mõnusalt palju, aga üle hulga aja on selline tunne, et üldse enam ei viitsi... mõtted on sügavalt eelseisval palgapäeval ja nädala pärast algaval puhkusel. Päeva kõrghetk on puhastusteenindustsikiga pläramine. Kuigi talle ei meeldi karvased, suhtun ma temasse üpris tolerantselt ja tema minusse kah, vaatamata sellele, et ma olen poolkarvane. Võibolla on asi selles, et ta on tugev isiksus, võibolla kiirgub temast midagi, mis meenutab mulle mu kunagist agulipoisi elu, võibolla on asi lihtsalt selles, et ta on nii krdi positiivne, isegi siis kui räägib negatiivsetest asjadest. Igatahes mulle meeldib temaga aegajalt suitsetada ja vestelda.

No comments:

Post a Comment