Thursday, April 28, 2011

Kevadpäevad

H: "Nüüd on nendes kõrvarõngastes kahe mehe hinge."

Kuidagi märkamatult on nädala selgroog murtud... Olen nautinud seda kergemas ja raskemas joobes ning kohati päris kainuses.

Eile oli üllatavalt ilus õhtu... Meenusid eelmised kevadpäevad... Kuigi polnud isu eriti alkoholi tarbida ja vahepal kadus ka isu linna peale minna, aga riigiteadlasi peokohta toimetades, tegin vahepeatuse selveris ja otsustasin, et paar pudelit soodushinnaga "vanaema siidrit" teeb mulle head. Tuju oli midagi kesise ja päris halva vahepeaalset, seatsin sammud siiski linna... Esines Mahavok, sain endale kotivalve kohustuse ja siis kuskil keset valvekorda tekkis selline tunne, et tahaks lava ette minna ja seal veidi jalga keerutada... ühe naistrahvaga, keda ma puhtjuhuslikult tunnen, aga paraku oli mu kaaslaseks hoopis tema käekott ja mingi hipitüübi märss...

Igatahes mingi aeg käsime tähetornis uudistamas, ülesse pääs oli inimmassi poolt takistatud, aga saime vaadata läbi optilise seadme kesklinna ja piro platsi...

Igatahes peale krooksu, kõrvarõnga otsinguid ja väikest kokkuvõtet tülide ajaloost istusime me kodutrepil ja tõmbasime keeratud plärusid... nautisime jahedat kevadilma ja vestlust... Mingi veider rahulolu oli - selline, millest kumas läbi eelmise kevade positiivne vari...

Lõpetuseks vahepala tänasest tööpäevast...

V: "Tervist!"
?: "Tere!"
V: "Võibolla Te leiaksite mõne mu koha, kus oma avalikku sisemonoloogi pidada. Teie kõikumine ja vali monoloog häirib külastajaid. Kui te endale uut asukohta ei leia, olen sunnitud helistama institutsiooni, mis pakub teile transporditeenust tasulisse majutusastusse."
?: "Noh helista siis raisk!"
V: "Millest selline vaenulik suhtumine? Pöördun Teie poole viisakalt ja abivalimilt, sest majutusteenus on ju kulukas."
?: "Krt sa ei saa millestki aru."
V: "Tõsi, mõnikord ma tõesti ei saa, aga praegu olen asjadega väga hästi kursis. Palun ole hea mees ja korja oma kodinad kokku!"

No comments:

Post a Comment