Wednesday, April 6, 2011

hämmastav tüli

Oli ilus õhtu... kergelt voolas veini, natuke tilkus ka õlut klaasi, aga siis äkki kerkis esile mingi tüli... mingist tühjast lausest, lihtsalt mingisugusest lollist naljast... Ma ei mõista selle põhjust päris täpselt ja ilmselt ei selgitata seda mulle ka tulevikus... Mis mõttes, et kui ma olen mees siis ma ei või seksuaalveidruste koha pealt sõna võtta? Nalja viluks mingit lauset lendu visata ja samal ajal ise aksepteerida seda, kui keegi analoogse asjaga ka tõsiselt ja tulihingeliselt tegeleb, see ei tähenda, et ma ise sellest vaimustuses oleks või järgi proovida tahaks.

Kas selles on siis midagi halba kui oled ise endas nii kindel, et ei pea iga asja peale "väkk" karjuma, et enese seksuaalset soolist või jumal teab mis ideniteeti kinnitada, vaid võid lihtsalt musta huumorit teha või aksepteerida seda, et teised on minust erinevad?

Ei jõudnud lihtsalt kohale see tüli põhjus, aga halb maitse jäi sellest ikka suhu - nagu keegi oleks mind vaimselt straponiga vägistanud...

No comments:

Post a Comment