Sunday, April 10, 2011

Prisma monoloog

Panen siia kirja mõned lood tänasest päevast, et ilmestada seda milline näeb välja üks pohmapäev...

Hommikul ärkasin selle peale, et G4S helistas... ärkasin uuesti selle peale, et G4S helistas, ennast püstu ajades selgus, et auto ei ole õige valik, võtsin köögist coka, laksasin sinna mõned sidruniviilud ja keerasin selle kinni, see venitas pidli veidi selgemaks... hakkasin tajuma ümbrust ja valgust... valgust mis pimestas mu silmi nagu aatomiplahvatus... Prillid, sirutasin käed prillide järele ja ma nägin maailma hoopis tumedamates värvides, see meeldis mulle. Nööpisin mantli kurguni kinni ja asusin linna poole teele.

Peale matka ja hommikusuppi ning muud jura otsustasime lõunatada ja K ära visata, sellest tuli üks kuradi Prisma tsill... Mõned lõigud meie rämedast maskuliinususest nõretavast huumorist, ehk siis järgneb hoiatus. EMAD KATKE OMA LASTEL SIINKOHAL SILMAD! NÕRGANÄRVILISED PEITKE OMA NÄGU KÄTEVAHELE! Ja muu hoiatav sitt...

V: "Näe vaata K uus lemmikturvamees."
A: "Näen jah."
V: "Türa ta on nii kuradi numpsik, et tahaks talle lausa põske anda selle eest, aga ei viitsi nii tühja asja pärast välja võtma hakata."
A: "Tean mida sa tunned!"

Veetsime Prismas aega rämehaiget juttu ajades, nii haiget, et ilmselt läheks mul endal süda pahaks, kui kohtuks mõne tüübiga, kes sellist juttu tõsiselt ajaks...

Prisma monoloog: "Türa mis sa mõteld, et mul on kerge või? Nahui, arvad, et mu elu on meelakkumine? Putsi! Proovi ise terve päev otsa 16 aastast kaubanduskeskuse tsillerit mängida, kui ise oled 28... 28 nahhui! Türa! Selle pärast ei saa ma isegi kubamaja tsiller olla, mind lihtsalt ei lasta sinna, sest olen liiga vana. 28 ja mu suurim saavutus on tsillida Prismas... Prismas! Prismas, saad aru raisk!"

Mõtlesime ajaviiteks mooduseid kuidas inimestega tüli norida:
1. Mis sa oled mingi uhke nüüd või, et sul nii palju kotte on? Türa arvad, et oled minust parem, kui sul on punane kott ja minul pole?!!!
2. Kui mul oleks nii ruudulised püksid, siis mina küll sinu asemel last sülle ei võtaks - türapea!
3. Oled mingi kõva mees või, et suudad endale ärartuskella osta? Oled või ah?!

Mööblipood (klienditeenindaja tuleb parasjagu huvi tundma, mis toimub):
A: "Mis sa sellest toolist arvad ah? See sobiks hästi kaminaruumi."
V: "Noorsandid, ma leian, et te ei peaks siin pehme mööbli peale onaneerima, ausalt öeldes on see päris kole tegevus. Kas teil endal häbi pole?"

A: "V sai viimati seksi aastal 199... 990.... 1993. a."
V: "Jah ja siis lõin kah endal ise kogemata lahti."
M: "Saagis puid... druzbaga(sõprus)."
RL: "Misasja?"
V: "Mida kuradit sa pole endal kunagi druzbaga kogemata lahti löönud?!"
RL: "Ma pole kunagi sellega saaginud."
V: "No iga kord lööb laht rsk! Mis sa arvad mille pärast muidu selle kuradi sae nimi sõprus on?"

No comments:

Post a Comment