Saturday, April 9, 2011

kuradi hipikallistaja

MM: "Täitsa perses, mäletad milline kepivend ma kunagi olin."
V: "Jah."
MM: "Ja isegi minul ei õnnestunud kunagi kolme naisega ühe õhtu jooksul ameleda."
V: "Tõesti?"
MM: "Tead miks see nii on?"
V: "Ei."
MM: "See on selle pärast, et sul on sellised huuled, sellised neegri huuled, et naised tahavad sind."


Olen räpane hipikallistaja... nii räpane hipikallistaja, et valus hakkab... sülitasin magava kassina välja hiire mis suhu jooksis... Mingi klubitsikk tahtis mind... kogu oma roosa minikleidiga, mille alt paistis must pesu... Ma tean, et selle rõveroosa kleidi oleks saanud eeemaldada... Krt ma ei ole mees, kellele just naised igapäevaselt kätte annavad... oli võimalus ja ma jätsin selle kasutamata... krt ma olen selline hipikallistaja, et süda läheb pahaks... Vastikud hipid on mu ära rikkunud... Aga pohhui, kaon nüüd magma, sest olen täis... hommikul ilmselt kahetsen seda posti :D

No comments:

Post a Comment