Monday, March 14, 2011

Ma olen nii noor ja nii vihane...

Mingil veidral kombel tekkis mul täna viha... kõigi ja kõige vastu, hiilis tasakesti ligi, puges mulle hõlma alla, mürgitas mu meeli ja mõtteid, kasvas nagu joogijanu palaval suvepäeval... Tekkis äkki jumal teab millest... kõikide vihade summa? See ei olnud kuri viha... see ei olnud viha täis meeleheidet, see oli destruktiivne viha... viha viha enda pärast, asi isenenses... Tahtis kõikke lammutada, mitte lihtsalt lammutamise pärast, vaid sellepärast, et midagi luua, luua midagi paremat, midagi millel oleks väärtust - Lego...

Inimene on nagu Lego... ühiskond on nagu Lego... piiratud koltsidega Lego... Kui tahad midagi uut ehitada tuleb vanale jalaga anda... no võib ka hoolega kaaludes tükke küljest võtta, aga milleks? Jalg teeb töö kiiremini... Pealegi rahulikult klotse eemaldades ja ümber paigutades on tugev oht laskuda strukturalismi.

Igatahes mõnikord tulebki viha emmata, sest selles peitub midagi enamat... midagi loovat.

2 comments:

  1. Pole sa enam nii noor midagi, tükk vana inimest:)

    ReplyDelete
  2. No veel loetud nädalad olen EL-i direktiivide järgi noor, seega viimane aeg olla noor ja vihane, varsti saan olla ainult vihane :D

    ReplyDelete