Sunday, March 20, 2011

Läga-Vello, ehk nädalavahetus

S: "Minuarust oleks suurem tõenäosus see, kui sinul oleks naine ja nendel kolmel tüübil ei oleks."

H: "Kõik naised tahavad sind ainult purjus peaga!"

AH: "Miks sul naist pole?"
V: "Krt kaua ma seda räägin, et põhjus on see, et ma olen kole, loll ja paks ning mul pole raha."
AH: "Ja see takistab sind kuidas?"
V: "No ei takistagi, aga tahaks endale väärt naist kah."
AH: "Ja arvad, et oled selle ära teeninud?"
V: "Ei ole, aga tahan alati rohkem kui ära teeninud olen."
R: "Ma arvan, et kui sul oleks raha, siis poleks mingit probleemi, et sa paks, kole ja loll oled."

Reedel pidime A-ga kained olema, vaikselt linnas tsillima, tegema meeste õhtut... Mingil hetkel ma sain aru, et sellist olukorda ei teki, see oli hetk kui saabud M kahe veiniga. Selge oli see, et üks vein viib teiseni ja sealt edasi algab üks igavene ristisõda kus alkoholi pudelisse ei sülitata ja õlut maha ei kallata, kus mõistuse teravust hävitab alko udu... Kus reaalsus läheb paindesse nagu pilt kõverpeeglis.

Sündmused... neid oli palju ja need olid kirkad... Sain endale mitu hüüdnime, mitmeid süüdistusi jõldakluses ja selles, et ma olen üks naistekallistajast homorast. Mõnikord on elus selline hetk, kui moraal, eetika, hea tava piirid ja igasugune muu jura lendab kõik kuradile, kui lihtsalt teed midagi sellist mida tahad... Selliseid hetki tuli see nv mitu korda ette. Igatahes pidu huvitavate sündmuste inimeste ja kõrge joobe astmega lõppes minu jaoks kell 6 hommikul.

Laupäeva hommikul (või noh kui ärkasin) võtsin paar lonksu pilkut... mekkisin seda kergelt... hakkas vastu... Ei teadnud kas peaksin jooma või magama või lihtsalt vedelema... ei suutnud ühtegi konstruktiivset otsust oma ajju installeerida. Mingil põhjusel oli muidugi M-l viina, ikka on kellelgil viina, alati on kellelgi viina krt võtaks. Tõrkusin, sest mõtlesin, et pole kuigi aus tervet laupäeva viinauimas mööda saata... AH helistas... tal oli viina, loomulikult oli tal viina, sest viina on ju alati vaja nahhui! Igatahes vaatasin, et teised olid juba karastava joogi avanud... T kontakteerus msnis ja arvas, et me võiksime viina juua. Ütlesin, et tule... mingil põhjusel jäi ta tulemata... AH vajus siiski kohale... Võtsin rahulikult seda olukorda, tegin rohkem moe pärast mõned pitsid, sest plaan oli vähemalt pühapäeval produktiivne ja selge olla. Õnnestus... hoidsin lauast kaugemale, pesin nõusid... toimetasin niisama ringi ja lõpuks kadusin naistega teise tuppa lauamänge mängima. Andke andeks kallid sõbrad, et püha üritusele niimoodi kaarega pähe kusesin!

Ah jaa tsitaatide juurde tagasi... Teema oli kuidagi aktuaalne see nv, ei tea miks, alati keegi tõstatab selle, alati keegi uurib... keegi mõtleb ja proovib aru saada või siis lihtsalt lööb "valusasse" kohta.

1 comment:

  1. Kaks kolmest põhjusest, miks sul asjalikku naist pole, on ju muudetavad paremuse poole. Aga kolmandaga pole küll midagi peale hakata. Saad mitte nii asjaliku naise, näiteks Tissi-Maarjani:)

    ReplyDelete