Sunday, March 13, 2011

Jõldako Maria

E: "Makse ei läinud läbi, teie arvel pole piisavalt raha."
V: "Olge mureta, mul on teine veel, vaatame mis see ütleb."

Kui te ootate, et pealkiri on kuidagi sisuga seotud, siis pean teile pettumust valmistama, sellel pole mitte ühtegi otsest seost selle looga millest ma kohe rääkima hakkan, samas midagi kaudset võib leida, kui hästi otsida...

See juhtus ühel mitte kõige kaunimal talve ööl, samas ei olnud see ka kõige koledam öö, mida ma oma elus näinud olen. Kõik algas õhtul, kui me A-ga padruneid ostsime, peale nende salve laadimist astusime vaikselt linna poole... peale laadimisprotsessi oli hing sirgem ja samm kõveram, ilmselgelt näide sellest, et univrsumis peab valitsema tasakaal. Kõik on üks kuradi sinusoid.... üless ja alla ning lõpmatuseni...

Linnas kohtusime mitmete huvitavate ja vähem huvitavate inimestega ja pidasime nendega mitmeid vestlusi, mis ei oma suuremat tähendust mitte kellegi jaoks. Otsustasime, et räägime naistele kergelt pervi juttu, pervi aste meie jutus jäägu muidugi teiste tuvastada, aga tulemus oli selline, et mõned muutusid sellest veidi kartlikuks, seega ilmselt oli see perv astmes 2.

On olukordi kus on ainult kaks võimalust, kas joonistada toomel lumme kollaseid kujundeid või tunda soojust sääres, valisin kahest halvast variandist esimese...

Nii ma siis seisin seal... tänavalaternate sära peegeldus valgelt lumelt, mis üha kollasemaks muutus... taamal kaugel seljataga tsiteeris purjus A Artur Alliksaart. Tundsin hinges vabadust ja seletamatut nukrust ning lumi muutus üha kollasemaks...

Saime selle neetud mäe ületatud ja rääksime asjadest, mida ei ole võimalik ületada, asjadest mis on suuremad kui meie, asjadest mis on püsivamad kui meie, väärtused, mis on teistsugused kui meil. Aga kuskil kattub kõik, sest nagu öeldud, sinusoid raisk!

Lõpetuseks midagi purjus seltskonnalt zavi ukse tagusest suitsuringist...

Küsid, miks jood

Vastan, ei tea
Küsid, mis jood
Vastan, ei tea
Küsid, kas toon
Vastan, ei tea
Küsid, mis toon
Vastan, ei tea
Küsid, on's pood
Vastan, ei tea
Küsid, kus pool
Vastan, ei tea

Aga ma tean
et on pood
et sa tood
mis sa tood
et ma joon
mis sa tood

Nii on meil lood
siin pool sood
ja mood
ja lõpp on lool

No comments:

Post a Comment