Wednesday, June 23, 2010

veider jaan

T: "Lepime nüüd kohe kokku, et jonny naisi enam ei nussi! Anna õlut!"
J: Käi persse! Kui minu naisi enam ei nussi, siis minu õlut kah ei joo!"

Töötasin nagu hull, kuni kell sai 22:30, siis osalesin mingis orgunnimises, kus oli palju otsustusvõimetuid inimesi, lõpuks võtsin sõbraga otsuse vastu, et poogen lähme lihtsalt kahekeisti minema...

No igatahes peale pidu tegime keskis väikse afteka, kust pidin lahkuma, sest üks mu sõbranna oli hädas... Ehk siis lahkusin nii, et viin jäi lahti korkimata. No kohale jõudes selgus, et sõbranna oli vahepeal ümber mõelnud ja tahab ikka sinna jääda... Ütlesin seepeale, et olgu, aga ära palun enam minuga nii tee, mille peale ta solvus ja sõimles ning ütles, et joogu ma siis oma viina, kui see nii tähtis on. No igatahes sõneluse käigus ütlesin talle paar ausat ja mitte kõige meeldivamat sõna.

Keski tagasi minnes avastasin, et suurem osa sõpru olid ära läinud, jäänud oli ainult mees kelle ma korteri heakorra eest vastutajaks olin määranud. Tuleb tunnistada, et olin teinud hea valiku, sest kõik oli kontrolli all, välja arvatud see naine kelle me olime peolt kaasa sebinud. Tsikk oli täiesti audis ja peksis segast ning ei tahtnud eriti koju minna, vaid nuias väga otsesid viheid tehes, minult seksuaalvahekorda. Küll lükkas mind ühte magamistuppa küll teise ja küsis mis ma talle pakun. Pakkusin talle küüti koju, mis talle eriti ei sobinud.

No igatahes arvestades seda, et minu alkoholi sisaldus veres oli 0... siis ei tundunud purupurjus ja lämisev tsikk, kelle lõual olid kerged söögi jäänused ja kelle hinegõhust võis purju jääda, kuigi apetiitne. Siinkohal peaks ilmselt ka ära mainima asjaolu, et mõne naise puhul oleks vaatamata jubedale olukorrale võibolla ka erandi teinud, aga antud eksemplaar ei olnud kindlasti üks neist naistest.

No vähemalt sain tast lahti, sest õnneks tuli talle sõbranna järele ja viis minema. Peale seda tegime sõbraga väikse õhtu kokkuvõtte.... ja noh nüüd 6:27 on mul tunne, et aeg oleks magama minna.

3 comments:

  1. Lõbus:) Ma küll ei saa aru, miks korter number üks naine pole teile veel politseid kutsunud, aga äkki on temas natukene hipiverd, mida te temas mäslema äratate.

    ReplyDelete
  2. No nüüd sai ta meist muidugi lahti, aga ma kahtlustan, et salamisi ta mind ja A-d küll armastas :)

    ReplyDelete
  3. Hahhahaaa... Ega seal teist loogilist seletust pole jah:)

    ReplyDelete