Monday, June 21, 2010

Vanakooli korteriläbu ja muud mõtted

krt1: "Sitapaberid on kõik laiali... Ise tulite siia elama. Häbi pole või?"
V: "Palun väga vabandust selle eest, et ma siia elama tulin!"

No nii... Nii jubedat korteriläbu pole mu silmad vist juba aastaid näinud, rahvast nagu murdu, müranivoo tohutu ja joobeaste veel hullem. Üksikasjalikku kirjeldust siinkohal jagama ei hakka, sest siis kirjutaks hommikuni. Võin ainult mainida, et trall kestis kokku üle 14h. ja ei olnud läbinisti lokaalne üritus.

Tahaks öelda, et kogu see lausjoomine ravis mu stressi, paraku see nii ei läinud, veidi pakkus see leevendust argiprobleemidest, kuid samas tekitas neid ka juurde.

Käisin täna õe lõpetamisel... Jällegi üks tüütu kogemus, ma ei saa aru sellest üritusest, pole kunagi päris täpselt adunud, millega on tegemist. Palju rahvast ühes umbses ruumis, kus erinevad lõhnaained, roosid ja higi moodustavad unustamatu lõhnabuketi. Kõige kurioossem kogu selle ürituse juures oli see, et akna lingid olid eemaldatud. Igatahes oli päris veider külastada seda maja, kust ka minu haridustee kunagi alguse sai... Selline imelik ja nostalgiahõnguline kogemus oli, viskasin õele ühe lille kallistasin teda ja tegin õe soovi teoks, sai endale pildi lõpetamisest, kus mõlemad vennad pildil... Loodan, et väsimus, tüdimus ja stress väga tugevalt mu näol ei peegeldunud...

Nüüd igatahes hakkab pihta mu maania faas, tööd on kuhjunud mu lauale ja postkasti.

No comments:

Post a Comment