Monday, June 14, 2010

Seekord veidi tõsisemalt...

H: "Peeter Oja on alla käinud joodik!"
V: "Sellise elustiili jätkamisel oleme ka meie 10-20 aasta pärast samasugused!"

Nädalavahetus oli sündmusterohke ja tõsine go with the flow. Ma ei saaks öelda, et see mulle ei meeldinud, sai jälle palju nalja ja oli lõbus ning olin koos inimestega, kes mulle meeldivad... Seega ei oleks nagu midagi katki, ent ometi kuskilt kripeldab... miski seletamatu äng. Ja natukene kripeldab üks tõeliselt lõpetamata vestlus, mis võibolla kandis endas midagi olulist, võibolla mitte, raske on tagant järele seda hinnata.

Mind häirib, et inimesed ei suuda olla otsekohesed teatud olukordades, samuti mind häirib vahel see, kui nad seda on. Kõige rohkem häirib mind see, et ma ise olen täpselt samasugune. Hirm kedagi haavata või haavatud saada on see mis meid kõiki kõige rohkem kammitseb.


Päevane tarkustera minu 11 aastaselt väikevennalt: "Sellise täiuse otsimisega jääme me ilmselt kõik elulõpuni üksikuks"

Mina isiklikult ilmselt enam täiust ei otsi, pigem selgust!

No comments:

Post a Comment