Friday, July 29, 2011

jääb ära...

Viimasel ajal on mind vallanud mingi kerge ülbuse periood, ei tea kas see tuleneb sellest, et mul on vähem juukseid peas, mingi agulipoisi alge tõstab jälle pead, või olen lugenud liiga palju raamatuid karmidest meestest... jagatahes on minu tüüp vastus igasugustele suitsu nuiavatele tüüpidele "jääb ära"

Lõik tänasest vestlusest, mille ma emakeeles kirja panen, sest puudub vastav klaviatuur ja pole kindel, et mu venekeel üldse õigetes käänetes ja pööretes oli. Igatahes jutt vangla tatoveeringutega kalkariga oli selline:

ST: "Suitsu tuleb?!"*
V: "Ei tule!"
ST: "Ise ju suitsetad?"
V: "Suitsetan, aga sulle ei tule."
ST: "Kohati tõlkimatu sõim vene keeles, solvangud ema kohta ja viited sellele, et olen kits ja väärarenguga."
V: "Seda silma tahad saada? (käsi tõstis iseenesest plastikkahvli, millega olin plaaninud süüa mamma itaalia salatit) Ei taha? Siis jäta mind!"
ST: "Rahu sõber, vabanda, juba lähen."
V: "Oleme rääkinud!"

Mingil veidral põhjusel tõstis see vestlus mu tuju, võbolla on see ikka valdav adrenaliini tulv, aga vaatamata pilves ilmale tundub elu väga ilus. Natuke hämmastav oli mind valdav külm rahu, tunne nagu see ei juhtuks päriselt, tundus nagu see oleks dialoog filmist ja mina lihtsalt nätleja...

-e-
Natuke taustsüsteemist... Need igapäevased suitsunuiajad on mul juba üle visanud, tõsiselt üle visanud, samuti on mul visanud üle ülbed maneerid, mis nendega kaasas käivad ja sellest, et keeldumisele järgnevad ähvardused ja sõim. Nägin teda juba kaugelt ja kui ta sirgjooneliselt minu poole suundus, olid ta kavatsused kah juba selged. See andis mulle teatava ettevalmistusaja. Hindasin teda pilguga ning tundus, et tegemist on tühiplaja moosivargaga, kelle suurimad saavutused on vanurilt käekoti röövimine või kambaga kellegile peksa andmine, nii et tema annab siis jalga näkku, kui ohver juba teiste poolt tümaks tehtud on... Igatahes viha võibolla oleks õigem öelda tüdimus kasvas juba siis kui tüüp minuga vestlust alustanud polnud... Olin suhtleliselt kindel, et kahvliga töötluseks ei lähe... Raisk peaks uuesti pokkerit mängima hakkama...

*Kasutatud on otsetõlget

No comments:

Post a Comment