Thursday, December 16, 2010

Oli kord üks kolmapäev...

K: "Tra V! Keegi peaks sulle mõistuse pähe seksima!"

Kui ma hommikul ülesse ärkasin ei kujutanud ma ette seda, milliseks kujuneb mu õhtu. Isegi hommikut ei kujutanud ma nii ette. Käisin hipikoolis, esimest korda elus. Viisin hilinenud H bussile ja libistasin tema käekotti kingituse, mille olin pakkinud kell 2 öösel käepäraste vahenitega, sest alles siis olin saanud kõik komponendid kokku. Manitsesin veelkord, et enne 00:00 lahti teha ei tohi ja ärgu pööraku pakendile tähelepanu... Siis oli ta läinud.

Organiseerisime K-ga A-le üritust, sest ka tema sündis umbes samal ajal, ühes teises kohas ja hoopis mitu aastat varem. Üritus läks korda... Kogu selle möllu keskel meenusid ajad kui meie laud oli samuti kadetidest lookas, ning õlu voolas ojadena. Õhtu oli väga lõbus, meeldivalt vintis ja meeldivalt seltskondlik ning lõppes vara.

Enne kui kustusime, leppisime kokku, et alustame täna malet, Hommikul avastasin, et A käik oli 1. d2-d4 vastasin talle käiguga 2. Rb8-c6. Nüüd ootan vastukäiku. Eks näha ole, milliseks see mäng kujuneb, sest läks kinniseks avanguks.

No comments:

Post a Comment