Friday, December 17, 2010

FB

Kuidagi veider tuju on, selline lõbus ent tühi, nagu midagi oleks puudu ja midagi üle, ei saa täpselt aru mis selle põhjustab.

Eile mõtlesin FB-st. Sest mind lisas sõbraks inimene, kellega ma reaalselt pole suhelnud 9 aasta jooksul rohkem kui tere ja head aega. Ma ei tea temast midagi ning tema minust kah mitte ja kuidagi häiriv on mõte, et ta pääseb ligi infole mis FB-s on. Samas ei saanud ka seda kutset ignoreerida. Mõtlesin, et võibolla peaks oma konto üldse ära kustutama, midagi väga mõistlikku seal nii kui nii ei toimu, kaua ma ikka lolle teste teen ja hängin seal, samas on seal mõnikord päris lõbus.

Mõtlesin sellest, et mis käib läbi nende inimeste peade, kes endale inimesi lisavad, kellega nad reaalselt ei suhtle. Isegi see on vähem häiriv, kui õhtul õlle lauas plärades on hommikul uus sõber olemas, sest mõnikord on üks õllene vestlus sügavam, kui aastate pikkune tutvus. Aga võibolla on asi lihtsalt minus, ma ei taha tunnistada nõrkade sidemete olulisust, võibolla on tõesti äärmiselt vajalik teada, kes toa mõnusat õunkoogi lõhna täis küpsetas ja kes jõuluks soojale maale läheb. Samuti on kindlasti äärmiselt vajalik teada kõigi suhtemuutusi, kes on vaba kes on kinni ja millal see olukord muutub.

Võiks veel teha FB sexlisti kah. Siis on kohe näha kes kellega kunagi seksuaalvahekorras olnud on. Kellel koguneb oma listi 42* indiviidi ära, see saab tasuta FB krediiti. Rekordi omanikust võiks saada ka arvamusliider E24 lehel, kes avaldaks iga nädal loo päevapoliitikast ja muudel olulistel teemadel, sest ta on kogu ühiskonnas olulist rolli mänginud, sest suur osa ühiskonnast on temast läbi käinud või ta on sisenenud ühiskonda. Tal võiks olla ilus arvamusliidri nimi kah nagu "Facebooki-Fedja" või "Suhtluskeskonna-Sille" (siinkohal vabandan kõikide Fedjade ja Sillede ees).

Ma ei tea miks ma nii kuri olen, võibolla on põhjus selles, et Erich Krieger oli hommikul telekas, tema ilmselt paneks selle võistluse kinni. Aga võibolla on asi selles, et ma ei suuda oma FB profiili hoida puhtana lollidest naljadest või inimestest kes ei saa nendest aru. Või ma lihtsalt olen kade, et mina seda võistlust kinni ei paneks, õunakoogi lõhna mu köök täis pole ja sooja maa jaoks puudub raha, ning suhte staatus püsib pikka aega muutumatuna. Lihtsakoeline psühhoanalüüs annaks kindlasti viimase tulemuse.

Üks huvitav fakt, nägin tuttavat, kes veedab oma jõulud hullaris... Ütles, et üks meie ühine tuttav on kah seal ja näitas selle mehe raamatu tellimust, milleks oli "Tung tappa, seksuaalmõrvad läbi ajaloo."

*Vaata lisaks Duglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

No comments:

Post a Comment