Thursday, December 23, 2010

Jõulu ootus?

K(MT): "Kurat, mehed on nii lollid, kunagi ei saa millestki aru. Ma tõsiselt vihkan neid."
V: "Tean."
K(MT): "Kas sa kah vihakad ennast?"
V: "Ei, mind vihakvad nii paljud naised, et mu enda viha enda vastu ei mahu enam ära."

Olen väsinud, eile sai pikalt pläratud, lihtsalt räägitud elust ja olukordadest, inimestest ja suhetest... Sain magama alles kell 4:30. Nüüd passin siin ja unistan sellest, et saaks juba koju. Oh ilus jõuluaeg nahhui...

Suitsetades ja maailma kirudes kuulsin oma seljatagant lauset: "Oota, ma otsin selle BMW poisi üless, tahan talle häid jõule soovida, ta mind suvel... aitas." No leidiski mind, sain ühe korraliku mehise käepigistuse ja jõulu soovid. Mingil põhjusel see isegi liigutas mind, üks tühine teene ühele suvalisele inimesele ja tal oli see ka pool aastat hiljem meeles. Võibolla tasubki olla hea? Igatahes oli see käepigistus rohkem väärt kui 100x häid jõule, mida ma täna olen saanud.

No comments:

Post a Comment