Thursday, December 29, 2011

mainstreem

K: "Kuidas siis sinul eilne möödus?"
V: "Väsitavalt."
K: "Oled sa üldse õnnelik kah kunagi?"
V: "Ikka olen, vaata kui õnnelikult ma seda võileiba mugin."

Minuga juhtus vahepeal üks lugu, nimelt vaatasin ühel päeval kolm romantilist filmi jutti ja avastasin midagi... Avastasin, et kõik mees peaosatäitjad olid minuga väga sarnased ja kui te arvate, et mul tekkis sellest tohutu ego tõus... Kujutasin ette, et olen kõikide naiste unelmate meeste maine kehastus, kes on lihvimata teemant... mees kes on vaimukas, spontaanne, ent ratsionaalne... kirglik... ja kes tulevikus elab ranna äärses majas kuradi kuldse retriiveriga ja toob hommikul oma naisele kuuma kakaod verandale... Te eksite... Mõtlesin, et ma olen kõige mõttetum mainstreem jorss... sotsiaalkultuuriline produkt, odav toodang... Kui iga neetud ameerika saasta senarist suudab mu probleemideta pastakast välja imeda... Fuck you Hollywood, kes sa mu silmad lõpuks avasid!

1 comment: