Saturday, June 6, 2009

Juuni algas tujutult

Viimased päevad olen põhiliselt filmidega tegelenud, isegi arvutimänge sai üle hulga aja näpitud, neetud vihm purustab korralikult mu plaane (õues viibimine pole kuigi meeldiv). Järgmine nädal tuleb korralikult tempot tõsta, et saaks kooli kaelast ära.

Igatahes käisin üks päev krooksus, aga terve seltskond oli omadega nii läbi, et jõudsime õlut libistada ainult kella 23-ni. Taasavastasin, et õlu on hea. Imelik mõelda, et nädala kõrghetk on olnud kolm pudelit õlut urkas. Aga samas tuleb tunnistada, et päris mõnus oli üle hulga aja lihtsalt paar päeva niisama kodus vedeleda ja lage vahtida. Igatahes puhkuseni on jäänud nädal, ma loodan, et selleks ajaks ilm paraneb ja ma saan tegeleda mitmesuguste remontidega, mis ma olen endale selleks suveks plaaninud.

No comments:

Post a Comment