Thursday, March 15, 2012

Idioote on mitut tüüpi…


… ja vahel mulle tundub, et tunnen kõiki tüüpe. Nimelt on mu vanemate majas kasutamatult seisvad ruumid, milles remont pooleli. Mu noorem vend ja õde tahavad neid kasutada oma eesmärkidel, kuid selgub, et neil puuduvad elementaarsed arusaamised ahju kütmisest ja oh imet, neil õnnestub see üle kütta. No ja täna öösel vihastas see mu naabrit nii, et ta otsustas seal akna puruks lüüa. Sest külmal ajal puruks löödud aken on kahtlemata efektiivne viis, kuidas lahendada ülekütmisest tulenevaid probleeme? Lisaks sellele hoiab see kindlasti võõrad inimesed eemale, kui tänavapoolne aken on segi pekstud, sest ometigi ei tule mööda kõndival kahtlasel kontingendil tahtmist sealt sisse piiluda ja kui piilumisest ei piisa, siis ka sealt sisse minna ja elu olu lähemalt kaeda?



Milleks mulle vaenlased, kui mul on olemas sellised naabrid ja sõbrad?

No comments:

Post a Comment