Sunday, November 13, 2011

Imelik trend

I: "Sa oled suur ja tugev mees, ma tahaks sind endale meheks."
V: "Sa ei ole esimene naine kes mulle seda ütleb."
I: "Oota mind ära."
V: "Ei!"
I: "Ma oleksin hea naine, valmistaksin sulle igasuguseid hõrgutisi ja pakuks sulle seksuaalset naudingut, sa tuleks ja võtaks mind oma suurte käte vahele ja katsuks mind igalt poolt"
V: "Ei!"
I: "Kas sa ei taha mind?"
V: "Ei!"
I: "mh?!"
V: "Asi ei ole mitte selles, et ma arvaks, et sa ei suuda mulle neid naudinguid pakkuda, kindlasti suudad, aga praeguseks seisuks on mu abielukaart nii täis, et peaksin mõne aja pärast kiiresti vahelduvates abieludes elama."

Eile mõtlesin päris palju sellest, et minu poolest võivad hedonsitlikud individualistlikud enesekesksed türapeanaised perse sõita... kohe konkreetselt ja sügavale... nii sügavale, et isegi siputades enam sealt välja ei saa. Mille kuradi pärast ma peaksin kuskil palehigis ootama mingeid naisi, et nad kunagi tulevad ja valivad minu, aga praegu... noh praegu olen ma noor ja vallatu ja mul on vaja koguda suvalisi jõltse enda sisse nagu penskaril on vaja ostukäru prisma odavsuhkrut täis laduda - naeruväärne.

Antud teema ei puuduta otseselt ühtegi konkreetset indiviidi, tegemist on teatud trendi kirjeldusega, kui keegi ennast sellegi poolest isiklikult solvatuna tunneb siis... tead mis... Sõida ühe otsa piletiga perse!

2 comments:

  1. Issand jumal Vello, miks sa sildistad naisi niimoodi:)

    ReplyDelete
  2. ma arvan, et selle pärast, et see on täpselt see, mida need naised väärt on. ;)

    ReplyDelete