Monday, October 3, 2011

karma võlad

Pohmakas arenes edasi külmetuseks, kohe selgitan kuidas see on seotud karmaga. Esiteks käsin Maasikas, see on klubi, mille kohta ma olen ise öelnud, et see on küll viimane klubi Tartu linnas, kuhu ma oma jala tõstan. Teatud mõttes olen ma siiski sõnapidaja mees, see on tõesti viimane klubi Tartus, kuhu ma oma jala tõstnud olen... No jätan arvestusest välja Maksimi vms. mis asub nii kui nii seal pool jõge, kus teadupärast ükski normaalne inimene ei ela.

Igatahes sain sealt elu suurima pohmaka, nii suure, et ei suutnud järgmise päeva õhtuni kah pilti korralikult ette saada - esimene karma karistus oli käes.

No pühapäeval selgus, et karma karistab ka teist korda, nimelt olin suutnud endale korraliku külmetuse hankida... Ilmselt lihtsalt ei maksa suudelda külmas ja niiskes sügisöös neiuga, kellel õnnestub mu pea aegajalt sassi ajada.

Esimese karma õppetunni panen ilmselt kõrva taha ja enam ei tee... teise koha pealt ma sõna anda ei julge...

No comments:

Post a Comment